Sabtu, September 12, 2009

Ketawa Pengubat Duka


SAM: Tadi lampu merah, kenapa kau jalan aja?
DOL: Kat kampung aku ni, biasa jer.
SAM: Ni lampu hijau, kau berhenti pulak.
DOL: Takut terlangar orang kampung aku!

SAM: Aku ada AIDS? mana ada...
DOL: Aku baca 1 dari 10 orang kat Negara ni ada aids. Aku dah tanya 9 orang, semua tak ada aids, kau orang ke 10, tak payah tanya, aku dah tahu...

SAM: Dah dua kali perompak yang sama datang merompak kedai kita.
DOL: Tu lah aku dah cakap kat kau, jangan pasang signboard "SILA DATANG LAGI"

SAM: Dol, aku dengar bunyi batuk kau makin teruk!
DOL: Iya ke? kalau macamni aku kena banyak berlatih agar dapat batuk dengan lebih baik lagi.

SAM: Semalam aku nampak hantu!
DOL: Uih! kau terkejut tak?
SAM: Taklah.... hantu tu yang terkejur tengok aku.
DOL: Mana kau tahu?
SAM: Aku tengok muka dia pucat semacam jer.



Sumber: Melanggan Dari Hotlink Melalui SMS

6 ulasan:

eVy-D-YaNa berkata...

;D

chillsberry berkata...

humor is the best medicine :)

eVy-D-YaNa berkata...

uh, ingatkan "Laughter is the best medicine." :)

MINDA MELAYU berkata...

awat sya bc cm xda prasaan ja,,xlucu pn,,hemm,,,bc lam mood y xlucu kut,,,

Kencana21 berkata...

ada masalah jiwa tu..sbb tu xda perasaan..hahaha

anak melayu berkata...

rambo? lucu?

ibarat api dan air...beliau seorang yg tidak lucu lgsg.hahaha (jgn mara pol)